Sonia Guirado Veure campanya Per ser dona tinc un 11% menys de probabilitats de ser contractada, un 31% menys si li sumo la meva discapacitat

A la Fundació Eurofirms celebrem el que ens diferencia per trobar solucions que ens uneixin. Per això potenciem la integració laboral de les persones amb discapacitat i ajudem a les organitzacions a crear entorns inclusius.

Integració de persones amb discapacitat

Assessorament per al compliment de la LGD

Generació d'entorns inclusius

Tallers formatius

Ofertes de feina

Més enllà de la discapacitat hi ha persones amb talent

Principals resultats

Insercions laborals de persones amb discapacitat

Empreses
col·laboradores

Persones amb discapacitat que han participat en els nostres tallers formatius

26 agost, 2021

La selecció inclusiva, porta d’entrada al talent

La diversitat forma part de manera natural en la nostra organització, però el camí cap a la inclusió no sempre és senzill ni està lliure d’obstacles. Moltes de les barreres que existeixen a l’hora d’aprofitar tot el potencial de la diversitat les trobem en els mateixos departaments de recursos humans, via d’entrada del talent en […]

2 juny, 2021

200 dones amb discapacitat ja han trobat feina gràcies al Repte 8M

Amb tan sols uns mesos de recorregut, estem orgullosos/es de compartir que 200 dones estan treballant a l’actualitat gràcies a l’acompanyament que els hem ofert.

25 maig, 2021

Un nou compromís per les persones amb discapacitat mental

Des de la Fundació Eurofirms celebrem poder consolidar la nostra col·laboració amb Grupo 5 a través d’un nou conveni.