Macarena García Veure campanya Creia que no podia estar més discriminada pel fet de ser dona. Llavors em vaig quedar en cadira de rodes. Igual de diferentes Veure campanya Normalitzant
la discapacitat
Integració laboral de persones amb discapacitat Darrere de cada obstacle sempre hi ha una oportunitat!

Serveis

La Fundació Eurofirms treballa per a potenciar la cultura de la igualtat en el món laboral.

Integració de persones amb discapacitat

Assessorament per al compliment de la LGD

Generació d'entorns inclusius a través de projectes de RSC

Ofertes de feina

Més enllà de la discapacitat hi ha persones amb talent

Principals resultats

Insercions laborals de persones amb discapacitat

300

Empreses compten amb aquestes insercions

496

Usuaris amb discapacitat que han participat en els nostres tallers de formació i orientació laboral

2 juny, 2021

200 dones amb discapacitat ja han trobat feina gràcies al Repte 8M

Amb tan sols uns mesos de recorregut, estem orgullosos/es de compartir que 200 dones estan treballant a l’actualitat gràcies a l’acompanyament que els hem ofert.

25 maig, 2021

Un nou compromís per les persones amb discapacitat mental

Des de la Fundació Eurofirms celebrem poder consolidar la nostra col·laboració amb Grupo 5 a través d’un nou conveni.

28 gener, 2021

Fundació Eurofirms resisteix a la tendència global de pèrdua de treball i consolida el seu creixement integrant a persones amb discapacitat

Fundació Eurofirms ha tancat 2020 amb 684 insercions laborals de persones amb discapacitat en 273 empreses, un 3% més respecte a 2019.