Fundació Eurofirms

Vam néixer a Espanya ja fa més de 14 anys, i vam començar la nostra acció social a Portugal el 2020. Fundació Eurofirms és el fruit del compromís social d’Eurofirms Group, i la nostra missió és aconseguir una societat més justa a través de la plena inclusió de les persones amb discapacitat en l’àmbit laboral. Creiem en les persones i les seves capacitats, normalitzem la discapacitat.

El nostre treball se centra en potenciar la cultura de la igualtat en el món laboral, per tal que cada persona pugui desenvolupar-se professionalment d’acrod amb les seves capacitats.

Perquè tots tenim #Capacitats.

Tots som #IgualDeDiferents.

El Patronat de la Fundació Eurofirms està constituït pel Grup Eurofirms, primera empresa nacional del sector dels Recursos Humanos, amb una trajectòria de més de 25 anys i un model de gestió per valors. El nostre incentiu comú: millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, promoure la seva integració normalitzada en un entorn laboral òptim i contribuir a la seva felicitat.

Resultats

Insercions laborals de persones amb discapacitat

500

Empreses espanyoles compten amb aquestes insercions