Fundació Eurofirms

Vam néixer a Espanya fa 14 anys fruit del compromís social d’Eurofirms Group, i vam començar la nostra acció social a Portugal el 2020. Des de llavors, fomentem la integració laboral de les persones amb discapacitat, i generem entorns que les inclouen plenament.

Volem ser facilitadors/es d’una societat més justa i equitativa, en la qual la discapacitat estigui normalitzada i les capacitats se situïn per sobre de qualsevol limitació. I treballem per a aconseguir-ho guiats/des pels valors que sempre ens han definit; transparència, respecte i responsabilitat.

El nostre treball se centra en potenciar la cultura de la igualtat en el món laboral, per tal que cada persona pugui desenvolupar-se professionalment d’acrod amb les seves capacitats.

Perquè tots tenim #Capacitats.

Tots som #IgualDeDiferents.

El Patronat de la Fundació Eurofirms està constituït pel Grup Eurofirms, primera empresa nacional del sector dels Recursos Humanos, amb una trajectòria de més de 25 anys i un model de gestió per valors. El nostre incentiu comú: millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, promoure la seva integració normalitzada en un entorn laboral òptim i contribuir a la seva felicitat.

Resultats

Insercions laborals de persones amb discapacitat

500

Empreses espanyoles compten amb aquestes insercions