Fundació Eurofirms

La Responsabilitat Social Corporativa és el compromís d’Eurofirms amb la societat, materialitzant-se a través de la seva Fundació.

El nostre objectiu és la inserció al mercat laboral de persones amb discapacitat, garantint l’accessibilitat al lloc de treball i contribuint al seu desenvolupament dins la societat.

Els nostres valors són responsabilitat, igualtat i compromís. Volem aconseguir un mercat laboral més igualitari demostrant que darrere de la discapacitat hi ha persones.

El Patronat de la Fundació Eurofirms està constituït pel Grup Eurofirms, primera empresa nacional del sector dels Recursos Humanos, amb una trajectòria de més de 25 anys i un model de gestió per valors. El nostre incentiu comú: millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, promoure la seva integració normalitzada en un entorn laboral òptim i contribuir a la seva felicitat.

Resultats

Insercions laborals de persones amb discapacitat

Empreses espanyoles compten amb aquestes insercions

Col·laboracions