Fundació Eurofirms

Vam néixer fa més de 10 anys, fruit del compromís social d’Eurofirms, i la nostra missió és aconseguir una societat més justa i inclusiva. Creiem en les persones i en les seves capacitats.

El nostre treball se centra en potenciar la cultura de la igualtat en el món laboral, per tal que cada persona pugui desenvolupar-se professionalment d’acrod amb les seves capacitats.

Perquè tots tenim #Capacitats.

Tots som #IgualDeDiferents.

El Patronat de la Fundació Eurofirms està constituït pel Grup Eurofirms, primera empresa nacional del sector dels Recursos Humanos, amb una trajectòria de més de 25 anys i un model de gestió per valors. El nostre incentiu comú: millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, promoure la seva integració normalitzada en un entorn laboral òptim i contribuir a la seva felicitat.

Resultats

Insercions laborals de persones amb discapacitat

300

Empreses espanyoles compten amb aquestes insercions