Fundació Eurofirms

La Responsabilitat Social Corporativa és el compromís d’Eurofirms amb la societat, materialitzant-se a través de la seva Fundació.

El nostre objectiu és la inserció al mercat laboral de persones amb discapacitat, garantint l’accessibilitat al lloc de treball i contribuint al seu desenvolupament dins la societat.

Els nostres valors són responsabilitat, igualtat i compromís. Volem aconseguir un mercat laboral més igualitari demostrant que darrere de la discapacitat hi ha persones.

El Patronat de la Fundació Eurofirms està constituït per 3 entitats de referència que vetllen per un objectiu comú: millorar la qualitat de vida de les persones amb discapacitat, promoure la seva integració en un entorn laboral òptim i contribuir a la seva felicitat.

• Eurofirms:
    Des de fa 25 anys som un referent de qualitat en el sector dels Recursos Humans.
  • Fundació Ramon Noguera:
    Al servei de les persones amb discapacitat intel·lectual des de 1995, treballa per garantir la qualitat de vida d’aquest col·lectiu i les seves famílies en els àmbits del benestar personal, la participació social i l’autodeterminació.
  • Grup MIFAS:
    Integrada i dirigida per persones amb discapacitats físiques, des de 1979 ajuden a resoldre problemes educatius, laborals, esportius i de convivència.

Resultats

Insercions laborals de persones amb discapacitat

Empreses espanyoles compten amb aquestes insercions

Col·laboracions