Descobreix el que els nostres clients i treballadors opinen sobre els nostres serveis.

Hem treballat molt satisfactòriament amb la Fundació Eurofirms i hem comprovat la bona atenció i la seva eficàcia a l'hora d'entendre i trobar els perfils i els candidats que necessitem. Moltes gràcies per la feina ben feta, sou un gran equip!"

Casademont

L'experiència amb la Fundació Eurofirms ha estat sempre molt positiva. Quan obrim un procés de selecció treballem de manera conjunta perquè coneguin el perfil que cerquem i puguin presentar-nos candidats amb discapacitat que s'ajustin. Gràcies a aquesta col·laboració, hem pogut valorar perfils molt bons i hem integrat persones a les oficines centrals i a la Bodega de Caves Codorniu. Recomano el servei que ofereixen al 100%, no només perquè respiren els mateixos valors que tenim a la nostra organització, sinó perquè són eficients amb la seva feina i en el tracte. Són uns grans professionals per la seva proximitat, rigor i generositat, essent un privilegi treballar amb ells."

Codorniu

La nostra experiència com a client és positiva, ja que hem pogut comprovar que el personal amb discapacitat seleccionat no ha suposat cap problema, sinó tot el contrari. Són treballadors que valoren el seu lloc de treball i l'oportunitat que se'ls planteja, responent amb motivació i esforç. La col·laboració és enriquidora per a ambdues parts i assoleix l'objectiu de diversitat i responsabilitat social que persegueix la companyia."

Indra

Les persones de la Fundació Eurofirms són amics que et donen la mà i t'ajuden."

David Moreno
Control maquinària, etiquetatge i producte final
Laboratoris Hipra

La meva experiència amb la Fundació Eurofirms ha estat molt útil com a eina de treball. Et proporcionen allò que necessites al moment i et solucionen qualsevol dubte o problema que tinguis, amb un gran esforç, dedicació i atenció. Sembla que estigui exagerant, però fins i tot em quedo curt, de tan agraït que estic amb la Fundació."

Alejandro Sánchez
Mosso de magatzem
Decathlon El Prat

La meva experiència amb Eurofirms ha estat immillorable: el tracte amb l'equip de la Fundació ha estat genial. Estic molt agraït."

Jordi Riembau
Gravador de dades
Gureak Aran (CatSalut)

A mi la Fundación Eurofirms me ha dado la oportunidad de encontrar un trabajo estable. Gracias a las profesionales por aguantar mi impaciencia y mi pesadez, darme la oportunidad y un voto de confianza."

José Pablo Rodríguez
Operador UHT
Vidreres Llet

Descriuria la Fundació Eurofirms amb les següents paraules: oportunitat, igualtat i optimisme."

Verónica Millán
Caixera