1 desembre, 2017

La Fundació Eurofirms col·labora amb la Comunitat Terapèutica del Maresme

comunidad terapeutica

La Fundació Eurofirms ha iniciat una col·laboració amb CTM (Comunitat Terapèutica del Maresme, serveis de Salut Mental SCCL), una societat cooperativa catalana laboral constituïda per un col·lectiu d’aproximadament cent professionals. El treball de CTM es basa en  l’atenció de la malaltia mental en diferents nivells, a més d’oferir  diferents recursos assistencials a la zona del Maresme.

El dijous dia 30, la Fundació Eurofirms va realitzar una formació, a un grup d’usuaris del CTM, sobre tècniques de recerca de feina enfocada a persones amb discapacitat.  Durant la jornada, els consultors de la Fundació Eurofirms van realitzar entrevistes personals amb l’objectiu de poder valorar tots els diferents candidats per a futures ofertes de treball.

La jornada va ser una experiència molt positiva i s’està estudiant repetir la sessió amb altres grups d’usuaris del CTM.