30 Desembre, 2019

La Fundació Eurofirms i la Fundació del Convent de Santa Clara firmen un acord que potencia la normalització de la discapacitat a l’empresa

• La Fundació Eurofirms i la Fundació del Convent de Santa Clara firmen un conveni de col·laboració en matèria d’integració laboral de persones amb discapacitat i en risc d’exclusió social.
  • L’acord també inclou tallers d’orientació laboral per part de la Fundació Eurofirms per a les persones que formen part de la Fundació del Convent de Santa Clara.

La Fundació Eurofirms, dedicada a la normalització de la discapacitat, i la Fundació del Convent de Santa Clara, que promou l’atenció a persones amb risc d’exclusió social i dificultats per garantir els seus drets com a ciutadans, han firmat un conveni de col·laboració que té com a objectiu potenciar la normalització de la discapacitat a l’empresa. Maria Jordà, directora de la Fundació Eurofirms, i Sor Lucía Caram, directora de la Fundació del Convent de Santa Clara, han firmat aquest conveni que suposa l’inici de la col·laboració entre les dues entitats.

L’acord contempla la contractació de vàries persones amb discapacitat o en risc d’exclusió social per als propers anys, així com la realització de tallers d’orientació laboral per part dels formadors de la Fundació Eurofirms, dirigits als usuaris de la Fundació del Convent de Santa Clara perquè puguin millorar les seves habilitats a l’hora de buscar feina.

Els participants podran dirigir-se a l’oficina d’Eurofirms més propera per entregar el seu currículum i realitzar una primera entrevista. La Fundació Eurofirms portarà a terme diferents accions centrades en el procés d’anàlisis de llocs de feina, selecció i integració de persones amb discapacitat o en risc d’exclusió, sempre amb una atenció totalment personalitzada, analitzant les aptituds i competències personals i professionals de cada candidat abans d’incorporar-se a l’empresa. L’àmbit d’actuació del conveni se centra en Catalunya, on tenen presència les dues entitats.