11 novembre, 2020

La Fundació Eurofirms llança la campanya de sensibilització #IgualDeDiferents per contribuir a normalitzar la discapacitat

• A través de diverses vinyetes de reconeguts il·lustradors, la Fundació Eurofirms difon situacions amb les quals es troben les persones amb discapacitat per prendre consciència i fomentar el bon tracte.
  • La campanya té cobertura nacional i es podrà veure a diferents punts d’Espanya, entre els quals destaquen estacions de transport públic, mobiliari urbà, pantalles en centres comercials i mitjans de comunicació.
  • Nombroses organitzacions s’han sumat a col·laborar de manera altruista per fer difusió d’aquesta iniciativa com a part de la seva Responsabilitat Social Corporativa.

La Fundació Eurofirms, que treballa per a la normalització de la discapacitat i en especial per a la integració laboral d’aquest col·lectiu, llança la campanya #IgualDeDiferents per sensibilitzar sobre la importància d’un tracte adequat. Durant els mesos de novembre i desembre i coincidint amb el Dia Internacional de la Discapacitat que se celebra el 3 de desembre, l’entitat difon a través de vinyetes dels il·lustradors Javi Royo, Lyona, Miguel Gallardo i Pilarín Bayés situacions amb les quals es troben les persones amb discapacitat en el seu dia a dia.

La campanya, que té cobertura nacional, es podrà veure en diferents punts d’Espanya gràcies a la col·laboració altruista de nombroses organitzacions com Metro i Tramvia de Barcelona, Exterior Plus, JCDecaux, Ferrocarrils de la Generalitat de Catalunya, AEDIPE, Ajuntament de Girona i Saragossa, Generalitat de Catalunya, Metro de Madrid i diversos mitjans de comunicació com La Vanguardia, TV3, El Periódico i El Punt Avui, que s’han sumat per fer difusió d’aquesta iniciativa com a part de la seva RSC. Les vinyetes es podran veure en diferents espais com estacions de transport públic, mobiliari urbà, pantalles en centres comercials i mitjans de comunicació.

Tretze històries que es poden descobrir a la web de la campanya  i que conviden a entendre el dia a dia de les persones amb discapacitat.