12 Maig, 2020

La Fundació Eurofirms ofereix més de 1.600 ofertes de feina a persones amb discapacitat

• Alguns dels perfils més buscats a nivell nacional són operaris de producció, mossos de magatzem i teleoperadors. Aquests últims són els més sol·licitats durant les últimes setmanes, degut a la situació excepcional que estem vivint.
  • Per sectors, la logística, la indústria i l’atenció al client són alguns dels que compten amb més ofertes de feina per a persones amb discapacitat.
  • Barcelona, Girona, Madrid i Aragó són les zones que més perfils demanen.

La Fundació Eurofirms, que treballa per a la normalització de la discapacitat i en especial per a la integració laboral d’aquest col·lectiu, ofereix 1.624 ofertes de feina a persones amb discapacitat. Els perfils més buscats per cobrir aquestes vacants són operaris de producció, mossos de magatzem i teleoperadors. Aquests últims són els perfils més sol·licitats per les empreses durant les últimes setmanes, degut a la situació excepcional que estem vivint.

Per sectors, els que compten amb més ofertes de feina per cobrir amb persones amb discapacitat són el sector de la logística, la indústria i l’atenció al client.

Durant el primer trimestre de l’any, la Fundació Eurofirms ha aconseguit 155 insercions laborals. Aquesta xifra suposa un 45% més respecte al mateix període de 2019, any durant el qual es van realitzar 81 integracions laborals durant el primer trimestre. Des de la seva creació al 2008, la Fundació Eurofirms ha realitzat 2.590 insercions laborals de persones amb discapacitat en tot el territori espanyol.

El procés de selecció que realitza la Fundació Eurofirms se centra en encaixar necessitats amb capacitats i consta de diverses fases amb l’objectiu d’assegurar la integració laboral del candidat. En paral·lel al reclutament i la preselecció, és molt important portar a terme una detallada avaluació del lloc de treball per identificar els requeriments de la posició i així poder seleccionar el candidat que més encaixi. Un cop incorporat, es realitza el seguiment del candidat al seu lloc de treball per assegurar la seva integració a la nova empresa.