8 octubre, 2019

La Fundació Eurofirms ofereix més de 1.000 ofertes de feina a persones amb discapacitat

• Alguns dels perfils més buscats a nivell nacional són teleoperadors, administratius i dependents.
  • Per sectors, l’alimentació, les telecomunicacions i l’automoció són alguns dels que compten amb més ofertes de feina per a persones amb discapacitat.
  • Fins al setembre de 2019, s’han realitzat 358 insercions laborals de persones amb discapacitat.
  • La Fundació Eurofirms compta amb un equip de profesionals especialitzats en orientar a les persones amb discapacitat en la recerca de feina i sensibilitzar les empreses en la necessitat de normalitzar la discapacitat.

La Fundació Eurofirms, dedicada a la integració laboral de persones amb discapacitat, ofereix més de 1.000 ofertes de feina a persones amb discapacitat. Els perfils més buscats per cobrir aquestes vacants a nivell nacional són teleoperadors, administratius, dependents, responsables i mossos de magatzem, inventaristas, atenció al client, manipuladors, verificadors, tècnics de laboratori, programadors informàtics, soldadors i enginyers químics i industrials.

Per sectors, els que compten amb més ofertes de feina per cobrir amb persones amb discapacitat són el sector de l’alimentació, el carni, les telecomunicacions, l’automoció, l’hostaleria, el tèxtil, el metall, el químic, la seguretat i el de articles de luxe i joieria.

De gener fins a setembre d’aquest any, la Fundació Eurofirms ha realitzat 358 insercions laborals de persones amb discapacitat, una xifra que segueix la tendència de 2018, any en el qual va dur a terme 457 integracions.

El procés de selecció que realitza la Fundació Eurofirms està format per diverses fases amb l’objectiu d’assegurar la integració laboral de les persones amb discapacitat. D’una banda, es realitza el reclutament dels candidats, l’avaluació del lloc de treball per valorar l’adequació de la persona al lloc de treball i, d’altra banda, el seguiment de la incorporació, de manera que es porta terme un acompanyament del candidat al lloc de treball, per assegurar la seva integració a la nova empresa.