22 febrer, 2019

La Fundació Eurofirms participa a la Fira d’Ocupació per a Personas amb Discapacitat a Mallorca

La Fundació Eurofirms ha participat a la Fira d’Ocupació per a Persones amb Discapacitat, que es va celebrar ahir al Velòdrom Palma Arena.

Durant tot el dia, els visitants que es van apropar al stand de la Fundació Eurofirms, situat a l’espai annex de la Fira d’Entitats, van rebre informació sobre la Fundació, van tenir l’opotunitat de deixar el seu currículum i van poder conèixer la pàgina web www.fundacioneurofirms.es, on se’ls va animar a registrar-se.

A més, la Fundació va oferir una conferència sobre “Orientació laboral centrada en persones amb discapacitat”, en la qual va oferir diversos consells perquè les persones amb discapacitat puguin trobar feina.

Per altra banda, es va realitzar un Speed Job Dating, en el qual han participat persones amb discapacitat i tècnics de selecció d’Eurofirms, simulant una entrevista de feina. L’objectiu d’aquesta activitat era preparar a aquest col·lectiu perquè puguin superar amb èxit una entrevista de feina.

La Fira d’Ocupació per a Persones amb Discapacitat és un punt de trobada entre persones amb discapacitat que busquen feina i empreses i institucions interessades en captar i seleccionar professionals.