28 març, 2019

La Fundació Eurofirms participa a la Fira d’Ocupació per a personas amb Discapacitat de Madrid

La Fundació Eurofirms, que treballa per la integració laboral de persones amb discapacitat i per potenciar la cultura d’igualtat en el món laboral, ha participat en la XII Fira d’Ocupació per a Persones amb Discapacitat, celebrada al recinte firal de Madrid (IFEMA) durant els dies 27 i 28 de març.

La Fundació Eurofirms ha comptat amb un estand, situat al Pavelló 6, on ha donat a conèixer la tasca d’integració laboral de persones amb discapacitat que realitza. Els visitants que s’han acostat a l’estand han pogut deixar el currículum i conèixer la pàgina web www.fundacioneurofirms.es, on els ha animat a registrar-se per participar en futurs processos de selecció.

A més de fomentar la cultura de la igualtat en el mercat laboral integrant a persones amb discapacitat, la jornada ha permès ampliar la base de dades de perfils professionals molt diferents.

Dirigida a desocupats i treballadors que busquen feina, la Fira d’Ocupació per a Persones amb Discapacitat de Madrid s’ha celebrat juntament amb el V Fòrum d’Activació de l’Ocupació, i s’ha convertit en un referent dels certàmens que tenen com a objectiu facilitar la inclusió de persones amb discapacitat en el món laboral.

La Fundació Eurofirms, que forma part del Grup Eurofirms, primera empresa nacional de Recursos Humans, treballa per a la integració laboral de persones amb discapacitat i té com a objectius contribuir al desenvolupament d’aquest col·lectiu en la societat i garantir la seva accessibilitat al mercat laboral, en un marc de responsabilitat i confiança amb l’entorn social. Per aquest motiu, la Fundació també ajuda en el compliment de la Llei General de Discapacitat a través de la integració de persones amb discapacitat i gestionant mesures alternatives. A més, aquesta entitat ofereix assessorament legal i ajuda a la detecció de treballadors amb discapacitat dins de l’empresa.