11 juliol, 2019

La Fundació Eurofirms participa a la jornada sobre responsabilitat social “Món Millor”

La Fundació Eurofirms ha participat a la jornada “Món Millor”, organitzada per Cadena SER Catalunya, que ha reunit als millors experts en responsabilitat social. Aquesta trobada tenia com a objectiu descobrir les iniciatives socials més innovadores i oferir eines per ajudar a les empreses a ser més competitives, incorporant una visió social i contribuint a un món millor.

La jornada, on han assistit 140 persones, ha comptat amb diverses ponències a través de les quals s’han donat a conèixer experiències d’èxit d’empreses que han integrat la RSC com a part fonamental de l’estratègia de negoci.

Entre aquestes ponències destaca la de la directora de la Fundació Eurofirms, Maria Jordà, i la responsable de RSC de Eurofirms, Maria Fraile, que han compartit la seva experiència i les claus per al desenvolupament de la responsabilitat social corporativa a través dels beneficis de la integració laboral de persones amb discapacitat. Durant la seva intervenció, també han destacat el marc de gestió per valors d’Eurofirms, que posa al centre a les persones.

Els donatius recaptats durant aquesta jornada seran destinats a la Campanya “Cap nen sense joguina”.