12 abril, 2018

La Fundació Eurofirms participa a la XI Fira d’Ocupació per a Persones amb Discapacitat

La Fundació Eurofirms ha participat a la XI Fira d’Ocupació per a Persones amb Discapacitat, que s’ha celebrat els dies 11 i 12 d’abril al recinte firal d’IFEMA del Parc Firal Juan Carlos I. Durant aquests dos dies, els visitants que s’han apropat a l’estand de la Fundació Eurofirms han rebut informació sobre l’entitat, han tingut l’oportunitat de deixar el seu currículum i han pogut conèixer la pàgina web www.fundacioeurofirms.es, on se’ls ha animat a registrar-se.

L’èxit d’aquestes jornades ha permès ampliar la Base de Dades de perfils professionals molt diferents, a més de fomentar la cultura de la igualtat en el mercado laboral integrant a persones amb discapacitat.

Celebrada de forma paral·lela amb el IV Fòrum d’Activació de l’Ocupació, la Fira d’Ocupació per a Persones amb Discapacitat ha esdevingut un referents dels certàmens que tenen com a objectiu facilitar la inclusió en el món laboral a persones amb discapacitat.