18 Setembre, 2019

La Fundació Eurofirms patrocina la primera volta a Menorca en caiac realitzada per una persona cega

La Fundació Eurofirms és un dels patrocinadors de Kayak No Limits Menorca, un repte protagonitzat per Isaac Padrós, president de l’associació Multicapacitats i invident, que realitzarà la volta en caiac a l’illa de Menorca acompanyat per Rai Puig, expert en travessies en caiac.

Durant el recorregut, que compta amb 160 quilòmetres aproximadament i es realitzarà del 22 de setembre al 4 d’octubre, Isaac Padrós seguirà a Raig Puig i es guiarà pel so i la música. A més, durant els 13 dies que durarà la volta es gravarà un documental que narrarà l’aventura i que més endavant es presentarà a diversos festivals de cinema.

Aquest repte és un exemple de les capacitats de les persones i de la superació de les limitacions. A més, mostra la importància de potenciar la confiança, l’esforç, el compromís i l’amistat per aconseguir nous reptes i promou la diversitat i el respecte a les persones per valorar les seves capacitats.