6 juny, 2018

La Fundació Eurofirms realitza el Taller dels Sentits, per conscienciar sobre la integració social i laboral de les persones amb discapacitat

La Fundació Eurofirms va realitzar el passat 24 i 25 de maig el Taller dels Sentits, amb l’objectiu de sensibilitzar als assistents sobre la importància de la integració social i laboral de les persones amb discapacitat.

Durant el taller, que va tenir lloc a l’Hotel Ritz Carlton Abama de Santa Cruz de Tenerife, els participants van realitzar diverses activitats amb les quals van haver de treballar els cinc sentits (vista, oïda, olfacte, gust i tacte), a través de les quals van prendre consciència de la realitat de les persones amb discapacitat.

El resultat del taller va ser molt positiu, ja que no només es va tractar d’un activitat de sensibilització, sinó que també va tenir un component lúdic i innovador. Els participants van destacar l’impacte de viure en primera persona una discapacitat visual, cosa que els va provocar diverses sensacions, entre les quals van destacar l’instint de superació i motivació d’aquest col·lectiu, així com la potenciació de la resta de sentits.

Amb els bons resultats d’aquesta iniciativa i amb l’objectiu de continuar treballant per a la integració laboral de les persones amb discapacitat, la Fundació Eurofirms té previst repetir aquest taller més endavant.