15 juny, 2018

La Fundació Eurofirms realitza un Speed JOB Dating, dirigida als usuaris de la Fundació Ramon Noguera i Mifas

La Fundació Eurofirms ha realitzat un Speed JOB Dating a Girona, en el qual han participat usuaris de la Fundació Ramon Noguera i Mifas i tècnics de selecció d’Eurofirms. L’objectiu d’aquesta jornada ha estat preparar als assistents perquè puguin afrontar una entrevista laboral amb èxit, per la qual cosa s’han simulat entrevistes de feina.

Després d’aquesta primera part, s’ha realitzat un petit debat on els participants han intercanviat opinions sobre preguntes i possibles situacions amb les quals es podrien trobar durant una entrevista real.

Aquesta iniciativa se suma a les activitats realitzades per la Fundació Eurofirms, amb l’objectiu de continuar treballant per la integració laboral de persones amb discapacitat.