3 desembre, 2018

La Fundació Eurofirms realitza un mercat solidari a favor de l’associació “Martina es mi Ángel”

Durant el passat cap de setmana, la Fundació Eurofirms va realitzar un mercat solidari, on es podien comprar joguines, llibres, artesania i aliments, a favor de l’associació “Martina es mi ángel” al centre comercial Intu Puerto Venecia de Saragossa.

Durant els tres dies que es va dur a terme, el mercat solidari va aconseguir donacions de més de 50 empreses i va recaptar més de 5.000 euros, de manera que la Martina, una nena de 2 anys que viu a Terol i que pateix el Síndrome d’Angelman, podrà realitzar una teràpia intensiva a Guadalajara que l’ajudarà a millorar el seu dia a dia.

El Síndrome d’Angelman és una malaltia que limita el desenvolupament motor i mental de la Martina, cosa que fa que requereixi una atenció especial i un tractament amb un cost mensual de 1.400 euros.

Aquesta associació compta amb una pàgina de Facebook a través de la qual es dona a conèixer l’evolució de la nena.