8 Maig, 2019

Nens i joves participen al taller de sensibilització de la Fundació Eurofirms a “La vida sin límite”

El diumenge 5 de maig, la Fundació Eurofirms va participar al festival “La vida sin límites” d’Empuriabrava, oferint assessoria en orientació laboral i, com a activitat principal, un taller de sensibilittzació sobre la discapacitat. Aquesta activitat consistia en un taller de pintura per a nens, joves i adults amb i sense discapacitat, que els plantejava el repte de posar-se a la pell d’una persona amb discapacitat, pintant sense utilitzar les mans.

El festival “La vida sin límites” té per objectiu sensibilitzar i normalitzar la discapacitat, a través de diferents activitats on els assistents puguin posar-se a la pell de l’altre, aprendre sobre la discapacitat i compartir els seus coneixements, en el marc de la inclusió social i el ventall de possibilitats que ofereix el turisme accessible a la Costa Brava.