El repte

Ens proposem incorporar a 1.000 dones amb discapacitat al món laboral, formant-les i orientant-les fins a aconseguir la seva pròxima feina.

A Espanya hi ha 809.000 dones amb discapacitat en edat laboral. Només un 16% té contracte. Les dones aconsegueixen un 11% menys de contractes que els homes, les dones amb discapacitat un 31% menys.

Bretxa Laboral
Què farem per aconseguir-ho?

El Repte 8M es basa en un model centrat en la persona a través de l’acompanyament en la seva integració sociolaboral. Durant 6 mesos la guiarem al llarg d’un procés d’orientació, capacitació i apoderament amb el propòsit de millorar la seva ocupabilitat.

Com sumar-te al repte?
Si ets una empresa inclusiva

En el marc dels Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), Nacions Unides estableix com una de les 10 prioritats per al 2021 aconseguir la igualtat de gènere posant el focus en la interseccionalitat. El vostre suport contribuirà en la consecució de l’ODS5 i l’ODS10.

Beca a una dona amb discapacitat

Beca a una dona amb discapacitat que està en situació de desocupació. Amb 1.000€ financem la formació, orientació i integració d’1 dona. Pots realitzar la donació a través de mesures alternatives.

Contracta a una dona amb discapacitat

T’ajudarem a trobar la candidata que millor s’ajusti a les necessitats de la teva organització.

Contacta
Si busques feina

Si busques feina, ets dona i tens una discapacitat, contacta’ns, ens agradaria conèixer-te i ajudar-te en la teva pròxima oportunitat laboral. A través del Repte 8M, analitzarem les teves competències i expectatives, disposaràs de formacions amb les quals potenciar les teves habilitats, incrementaràs la teva confiança i autoconeixement, practicaràs les eines adquirides a través d’entrevistes amb responsables de selecció, i accediràs a les ofertes laborals que encaixin amb les teves capacitats.

Contacta
Patrocinadors
Medios colaboradores
Ja ets una empresa compromesa?
Entra a l'àrea empresa per accedir a tots els teus materials.
Entrar
Vols fer de la teva empresa
un entorn inclusiu?
Contacta’ns