25 maig, 2021

Un nou compromís per les persones amb discapacitat mental

Des de Fundació Eurofirms celebrem poder consolidar la nostra col·laboració amb Grupo 5 a través d’un nou conveni. Tres eixos principals són els que marquen els seus objectius; En primer lloc, la inserció laboral de persones amb discapacitat, garantint l’accessibilitat al lloc de feina per a contribuir en el seu desenvolupament en la societat; en segon terme, la realització d’accions de sensibilització i participació en esdeveniments que promoguin la responsabilitat social corporativa; finalment, la promoció d’accions de formació i orientació per a millorar l’ocupabilitat de les persones amb discapacitat.

El passat 29 d’abril, la signatura del document va formalitzar una relació construïda des de fa anys entre totes dues organitzacions i va establir les línies d’actuació per al futur. Grupo 5 centra la seva acció en la gestió de serveis socials amb una clara vocació per la qualitat, i amb la finalitat de millorar les condicions de vida i el benestar de les persones amb trastorn mental greu. És per aquest motiu, per la seva visió i per la seva tasca amb les persones amb discapacitat mental, que a Fundació Eurofirms sempre hem cregut en la força del nostre vincle.

Des del moment en què el conveni amb Grupo 5 va començar a ser vigent, hem pogut integrar laboralment a cinc persones, una xifra que esperem que vagi creixent exponencialment els pròxims mesos gràcies a l’estreta col·laboració entre totes dues entitats.

Hem tingut l’ocasió de poder experimentar amb Grupo 5 la força d’una aliança construïda amb sentit. Esperem que amb aquest nou compromís continuem generant impacte social conjuntament i -citant a Javier Sánchez, Director de Recursos Humans de Grupo 5, en una entrevista realitzada en 2020– assolim el repte d’aconseguir un sistema més equitatiu per a la inclusió social i laboral.